Automatyzacja i integracja marketingu oraz sprzedaży pozwoli pozbyć Ci się najbardziej monotonnych czynności, ograniczyć ryzyko błędu lub przeoczenia i wykorzystać czas... tak jak lubisz.
- OPTYMALIZACJA PRACY ZESPOŁU
Na podstawie wspólnie zdefiniowanych kluczowych zdarzeń (jak rezygnacja z subskrybcji czy prośba o kontakt) Twój zespół zawsze otrzyma najważniejsze informacje dotyczące historii aktywności klientów i podejmie odpowiednie działania.
- JEDNA PLATFORMA
Zamiast kilkunastu programów i aplikacji – jedna platforma agregująca wszystkie kluczowe dla firmy działania. Dzięki automatyzacji marketingu i sprzedaży minimalizujesz ryzyko przeoczenia istotnych aktywności klientów i oszczędzasz czas swój oraz pracowników.
- TAKE YOUR TIME
Implementacja automatyzacji w oparciu o sekwencje zdarzeń pozwoli na automatyczne wykonywanie monotonnych dla pracowników czynności jak grupowanie kontaktów czy wysłanie mailingu z potwierdzeniem przyjęcia zlecenia.