Automatyzacja i integracja marketingu oraz sprzedaży pozwoli pozbyć Ci się najbardziej monotonnych czynności, ograniczyć ryzyko błędu lub przeoczenia i wykorzystać czas... tak jak lubisz.

  • OPTYMALIZACJA PRACY ZESPOŁU

Na podstawie wspólnie zdefiniowanych kluczowych zdarzeń (jak rezygnacja z subskrybcji czy prośba o kontakt) Twój zespół zawsze otrzyma najważniejsze informacje dotyczące historii aktywności klientów i podejmie odpowiednie działania.

  • JEDNA PLATFORMA

Zamiast kilkunastu programów i aplikacji – jedna platforma agregująca wszystkie kluczowe dla firmy działania. Dzięki automatyzacji marketingu i sprzedaży minimalizujesz ryzyko przeoczenia istotnych aktywności klientów i oszczędzasz czas swój oraz pracowników.

  • TAKE YOUR TIME

Implementacja automatyzacji w oparciu o sekwencje zdarzeń pozwoli na automatyczne wykonywanie monotonnych dla pracowników czynności jak grupowanie kontaktów czy wysłanie mailingu z potwierdzeniem przyjęcia zlecenia.